راهکارهای تبدیل شدن به یک میلیونر

1 نظر
15 دقیقه زمان مطالعه

بسیاری از افراد آرزو دارند پولدار شوند اما خیلی از آن‌ها برای رسیدن به آن تلاش نمی‌کنند و به خودشان فشار نمی آورند. در دنیایی که میلیاردر شدن در حال حاضر هدف جدید ثروتمندان است، تبدیل شدن به یک میلیونر فرصتی واقعی برای بسیاری از افراد متوسط است و بیشتر به مدیریت خوب، تفکر معقول و خطرات محاسبه شده بستگی دارد. 

مرحله اول: برای موفقیت آماده شوید.

۱- برای خود اهداف مشخص تعیین کنید.

وقتی می‌خواهیم برای پولدار شدن تلاش کنیم آمادگی داشتن امری ضروری است و همه این کارها با اهدافی عینی و قابل اندازه‌گیری آغاز می‌شود که می‌توانید از آن چشم برندارید.

* شاید بخواهید تا سن ۳۰ سالگی میلیونر شوید.

* یا شاید اولین هدف شما این باشد که در طی دو سال بدهی نداشته باشید.

* برای تبدیل شدن به یک میلیونر اهداف بزرگتر را به اهداف کوچکتر با عملکرد بیشتر بشکنید. به عنوان مثال، اگر هدفتان این است که شغلی داشته باشید تا در ۱ سال پیشرفت کند، در ماه اول یک مدل کسب و کار را شروع کنید.

۲- خیلی خوب آموزش ببینید.

اگرچه نمونه‌های زیادی از میلیونرها و میلیاردرها وجود دارند که هرگز  تحصیلات و درسشان را تمام نکرده‌اند، اما آمار نشان می‌دهد که بین تحصیلات و ثروت ارتباط وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک میلیونر هرچه سطح تحصیلات شما بالاتر باشد، فرصت‌های بیشتری برای شما ایجاد می‌شود و احتمال اینکه میلیونر شوید، بیشتر خواهد شد.  

۳- مراقب سلامتی خود باشید.

کسب درآمد و تصمیم گیری‌های خوب که باعث ایجاد پول بیشتر در زندگی شما می‌شود، نیازمند این است که از وضعیت جسمانی و سلامت خوبی برخوردار باشید. تناسب داشته باشید، خوب غذا بخورید و به خوبی از بدن خود مراقبت کنید. این سلامتی شما است که انرژی و منابع لازم برای ادامه تعهدتان را  جهت تبدیل شدن به یک میلیونر فراهم می‌کند.

تبدیل شدن به یک میلیونر

۴- سرسخت و محکم باشید.

موفقیت نیازمند این است که پس از هر شکستی بلند شوید. چون سعی می‌کنید راه‌های خوبی را برای میلیونر شدن یا حتی بیشتر از آن پیدا کنید پس شکست‌های زیادی هم در مسیرتان وجود خواهند داشت. این در رابطه با یک درآمد متوسط و سفارشاتی که مدیران هر روز می‌دهند، نیست. برای تبدیل شدن به یک میلیونر باید برای گرفتن تصمیماتی که همیشه موفقیت آمیز نخواهند بود آماده باشید اما اگر ریسک نکنید، پتانسیل لازم برای موفقیت هم حاصل نمی‌شود.

۵- اعتماد به نفس خود را بررسی کنید.

اگر اعتماد به نفس شما کم است، اکنون زمانش است تا آن را بسازید. عزت نفس بالا و اعتماد به نفس خوب صفات اساسی برای کمک به شما در مسیرتان است. با این حال، اجازه ندهید این مسئله شما را به تأخیر بیندازد. اَدای موفق‌ها رو در بیارید تا موفق شوید و هرچه بیشتر بر روی اعتماد به نفس خود کار کنید آن خیلی زود تبدیل به بخشی از شما خواهد شد. 

۶- به توصیه افراد موفق گوش دهید. 

بهره مندی از عقل یک انسان موفق هیچگاه مضر نخواهد بود، اما مراقب باشید که در مرحله برنامه ریزی و آماده سازی گیر نکنید. مهمترین مرحله اقدام است. با این حال، مدتی را صرف مطالعه توصیه‌های میلیونرها کنید. برخی از کتاب‌های مناسب برای مطالعه عبارتند از: 

*برای تبدیل شدن به یک میلیونر کتاب‌های همسایه میلیونر(۲۰۰۴) و نقش میلیونر را بازی نکن…. را شروع به خواندن کن و همینطور کتاب یک میلیونر زندگی کن (۲۰۰۹) از توماس جی استنلی. 

تبدیل شدن به یک میلیونر

۷- یک مربی‌ای را پیدا کنید که به دنبال نصایح و پیشنهادات رفته است.

برای تبدیل شدن به یک میلیونر اطراف خود را با افرادی که میلیونر و پولدار هستند احاطه کنید. می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های متعددی پیدا کنید. حتی یک  کلوپ آنلاین خصوصی وجود دارد که می‌توانید یک مربی میلیونر داشته باشید که شخصاً به شما نشان دهد چگونه می‌توانید در بسیاری از مناطق بصورت آنلاین درآمد کسب کنید.

مرحله دوم: پول و مخارج خود را مدیریت کنید.

۱- برای تبدیل شدن به یک میلیونر از ولخرجی خودداری کرده و صرفه جویی کنید.

این یک عنصر کلیدی برای تبدیل شدن به یک میلیونر است.  چه پول در پس انداز خود دارید و یا چه آن را صرف چیزی می‌کنید، اگر می‌خواهید میلیونر شوید، نمی‌توانید هر دو را با هم داشته باشید. بیشتر میلیونرها (ارزش خالص ۱ تا ۱۰ میلیون دلار) زندگی بسیار کم خرج و مقرون به صرفه‌ای‌ بدون هزینه‌ و خرج بیش از اندازه دارند. 

* یک قانون خوب برای وضعیت زندگی شما این است که بیش از یک سوم حقوق ماهانه خود را برای اجاره هزینه نکنید.

* لباس‌های با کیفیت بخرید اما قیمت‌های نامعقول نپردازید. یک کت و شلوار ۴۰۰ دلاری هم خوب است.

* ساعت، جواهرات و لوازم جانبی ارزان قیمت بپوشید.

* خرت و پرت جمع نکنید.

* یک اتومبیل مطمئن اما مقرون به صرفه را از یک مارک معمولی خریداری کنید.

* از مقایسه خود با دیگران و چشم و هم چشمی در هنگام خرید با آن‌ها دست بردارید.

۲- برای تبدیل شدن به یک میلیونر با پس انداز آشنا شوید.

اگر عادت دارید زیاد خرج کنید و پس انداز نکنید بنابراین میلیونر شدن در هر دوره‌ای از زندگیتان برای شما سخت خواهد بود. با باز کردن یک حساب پس انداز صرفاً به خاطر نگه داشتن پول شروع کنید و مرتباً به آن بیفزایید. این مورد باید با حساب پس انداز روزمره شما که برای پرداخت صورتحساب از آن استفاده می‌کنید متفاوت باشد و ترجیحا باید جوری باشد که نرخ بهره بالاتری نسبت به گزینه‌های حساب پس انداز معمول شما داشته باشد. 

* پس انداز پول نیاز به نظم و انضباط خوب دارد. وقت خود را صرف کار کردن روی هر عادت بدی کنید که  شما را از داشتن انضباط دورنگه میدارد. به جای اینکه خرت و پرت بخرید و جمع کنید یا آن‌ها را به دیگران نشان دهید (یعنی پُز دادن و به رُخ کشیدن) به روی این موضوع تمرکز کنید که با پس انداز کردن چه کاری می‌توانید انجام دهید. 

۳- بر روی سهام‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

اگر برای سهام‌های شخصی مشتاق هستید، سهام شرکت‌هایی را که از محصولات و خدمات شان استفاده و خرید می‌کنید را خریداری کنید. یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری در سهام شخصی از طریق کلوپ سرمایه گذاری است. ممکن است بخواهید که یکی از آن‌ها را با دوستان خود تشکیل دهید. با این حال، برای تبدیل شدن به یک میلیونر به هر روشی که می‌خواهید سهام بخرید، ابتدا با یک مشاوره مالی خوب مشورت کنید. ابتدا شهرت و سابقه موفقیت آن‌ها را بررسی کنید.

* سرمایه‌گذاری‌های خُرد ممکن است کندتر و کمتر از سایر سهام‌ها جالب توجه باشد، اما در دراز مدت، آن‌ها پر سر و صدا‌تر هستند. 

راهکارهای تبدیل شدن به یک میلیونر

۴- وجوه متقابل را خریداری کنید.

وجوه متقابل، سرمایه گذاری در سایر سرمایه گذاری‌ها است. هنگامی که صاحب یک وجوه متقابل هستید، شما اوراق بهادار (سهام، اوراق قرضه، پول نقد) را به صورت متقابل در اختیار دارید. با وجوه متقابل، شما پول خود را با سایر سرمایه‌گذاران به اشتراک می‌گذارید و سرمایه‌گذاری‌های متنوع می‌کنید. 

مرحله سوم: وارد یک کسب و کار شوید.

۱- نگاه کنید که مردم به چه چیزی نیاز دارند.

همیشه مواردی وجود خواهد داشت که افراد به آن‌ها احتیاج دارند و نیاز دارند که آن‌ها به خوبی و درستی انجام شوند. مواردی مانند: زباله خرد کن، تولید انرژی، تهیه محصول برای صنایع بهداشتی و مرگ و غیره. علاوه بر این، اطمینان مشتریان نباید نادیده گرفته شود. شغلی را انتخاب کنید که آنچه را که مردم واقعاً به آن نیاز دارند را فراهم کند و تلاش کنید تا محصولات و خدمات بهتر، با قیمت مناسب و منحصر به فردی را تولید کنید. 

۲- برای تبدیل شدن به یک میلیونر استارت آپ کم هزینه داشته باشید.

برای تبدیل شدن به یک میلیونر لباسی فوق العاده تهیه کنید که هر روز آن را بپوشید و به شما اعتماد به نفس بدهد و اما مراقب ظاهر دفتر کارتان و سایر موارد کسب و کارتان نیز باشید. در اینجا چند ایده برای کمک به شما ارائه شده است: 

* دفاتر دیگری را اجاره کنید که مُبله و تمیز باشد. فقط زمانی برای آن هزینه کنید که لازم باشد و اینگونه مخارج را کاهش دهید.

* اگر خودتان دفتر دارید، مبلمان اجاره کنید یا ارزان قیمت آن را در حراج بخرید.

 * هر چیزی را که باید مرتباً به روز شود اجاره کنید اما رایانه‌ها باید درجه یک باشند.

*  از ابتدا هزینه‌های کارکنان را تحت کنترل دقیق خود داشته باشید.

* از اسکایپ و سایر فرم‌های کنفرانس آنلاین مجازی استفاده کنید.

* از لحاظ زیست محیطی آگاه باشید و وسایلی که استفاده نمی‌شوند را خاموش کنید.

۳- جریان فعالیت وجوه نقد را در کسب و کارتان به دقت نظارت کنید.

در اینجا وسواس داشتن برای اولین بار در زندگی ویژگی خوبی است. هر سِنت را حساب کنید و اگر در پس انداز شما نباشد یا به کسب و کارتان برنگردد پس، در جیب شخص دیگری رفته است. 

* برای تبدیل شدن به یک میلیونر از روند کسب و کار خود غافل نشوید. همیشه به مسئله‌ای که موفقیت آمیز نبوده است توجه کنید و در اولین فرصت ممکن آن را اصلاح کنید.

* از بخش‌های روزمره و همیشگی اما اساسی در انجام یک کسب و کار مانند: ثبت ساعات ورود و خروج کارکنان، مالیات، پول نقد، صورتحساب و غیره غافل نشوید و اشخاصی را استخدام کنید که با ساعات کاری مشکلی نداشته باشند.

* وقتی بدهی دارید زودتر به آن رسیدگی کنید، بنابراین هرچه زودتر با آن روبرو شوید، بهتر است. 

۴- نقاط مطلوب کار خود را پیدا کنید.

فقط سه قسمت از این نقاط وجود دارد. اول، نقاط قوتی را که برای شما خاص و منحصر به فرد است  یا حداقل جایی که می‌توانید ارزش خاصی را اضافه کنید بشناسید. سپس یک بازار پیدا کنید، یک گروه از مردمی که آنچه شما پیشنهاد می‌کنید را می‌خواهند. سرانجام، باید اطمینان حاصل کنید که آن افراد برای آنچه شما ارائه می‌دهید پول پرداخت خواهند کرد.

۵- برای تبدیل شدن به یک میلیونر برند خود را توصیف کنید.

یک برند چیزی فراتر از یک سیستم اعتقادی نیست که مردم نسبت به شما و تجارت شما دارند. مردم می‌خواهند با شخصی یا شرکتی کار کنند که می‌دانند مشکل خاصی را که دارند برطرف خواهند کرد. شما باید به عنوان راه حلی برای برطرف کردن این مشکل تلقی شوید.

 ۶- مدل کسب و کار خود را ایجاد کنید.

برای تبدیل شدن به یک میلیونر مدل کسب و کار شما یا باید با صداقت و دقت باشد یا رفاه داشته باشد. اگر صداقت بالایی داشته باشید مشتریانی که مبالغ زیادی پرداخت می‌کنند کمتر خواهند بود. برای داشتن درآمد ۱ میلیون دلار به تعداد ۱۰۰ عدد مشتری نیاز دارید که هر کدام ۱۰،۰۰۰دلار بپردازند. اگر رفاه باشد  بسیاری از مشتریان مبلغ کمی را به شما پرداخت می‌کنند. شما به ۱۰۰،۰۰۰ مشتری نیاز دارید که هر کدام به شما ۱۰ دلار پرداخت کنند تا ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشید.

۷- در مورد استراتژی خروجی خود تصمیم بگیرید.

ساده‌ترین راه برای ایجاد یک میلیون دلار ایجاد یک کسب و کار است. مردم غالبا دو برابر درآمد سالانه خود برای یک کسب و کار پول پرداخت می‌کنند. این بدان معناست که یک تجارت ۵۰۰۰۰۰ دلاری در سال می‌تواند با قیمت ۱ میلیون دلار فروخته شود. این یعنی داشتن کسب و کاری که که ماهانه تقریباً  ۴۰،۰۰۰ دلار درآمد دارد.

تبدیل شدن به یک میلیونر

۸- برای تبدیل شدن به یک میلیونر از مشتریان موجود سود بیشتری کسب کنید.

سریعترین راه برای افزایش درآمدتان فروش محصولات و خدمات بیشتر به مشتریان موجود است. راه‌هایی را برای افزایش ارزش‌ها پیدا کرده و محصولات و خدمات را به مشتری اصلی خود ارائه دهید.

۹-  سیستم‌ها را بسازید و افزایش دهید.

این یک راز کلی کلیدی برای تسریع در رشد درآمد شما است. اگر محصولی را تولید می‌کنید که به قیمت ۱۰۰ دلار فروش برود و می‌دانید که ۵۰ دلار صرف تبلیغاتی خواهد شد که باعث فروش محصولتان می‌شود بنابراین تا زمانی که شما یک بازار بزرگ را انتخاب کرده اید شما یک مدل برنده دارید. 

۱۰- افراد برجسته‌ای را استخدام کنید.

یکی از بزرگترین راه‌های تبدیل درآمد ۶۰،۰۰۰ دلاری در سال به مشاغل چند میلیون دلاری، استخدام افراد بزرگ است. به همین دلیل است که تمام شرکت‌های بزرگ بر روی تیم‌سازی و رهبری تمرکز می‌کنند. تنها راه داشتن یک تیم عالی، داشتن یک رهبر عالی است.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
1
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx