قانون جذب عشق چیست؟

نظرات 142
5 دقیقه زمان مطالعه

قانون جذب عشق

 

عشق باشید تا عشق جذب کنید!

 

قانون جذب عشق چیست؟

آیا می‌توان قانون جذب عشق را وارد زندگی کرد؟

 

می‌گوید وقتی خواب هستید می‌توانید افکار هوشیارتان را متوقف کنید، اما هرگز نمی‌توانید جلوی احساستان را بگیرید، زیرا زنده بودن به معنای احساس زندگی است. آیا در خواب هم می‌شود از قانون جذب عشق استفاده کرد؟

احساسات لحظه به لحظه شما مهمتر از هر چیز دیگریست، زیرا احساس فعلی شماست که زندگی‌تان را رقم می‌زند.

هر چه احساس بهتری داشته باشید، زندگی نیز بهتر می‌شود و هر چه احساس بدتری داشته باشید اینقدر در مشکلات فرو می‌روید تا احساستان را تغییر دهید.

چرا احساس خوب اینقدر مهم است؟

وقتی احساس خوبی دارید، افکارتان نیز ناخودآگاه خوب است. نمی‌توانید احساس خوبی داشته باشید و در عین حال افکارتان منفی باشد! و بر عکس غیر ممکن است احساس بدی داشته باشید و در همان حال افکارتان خوب باشد. وقتی از خود عشق ساطع می‌کنید دارید از قانون جذب عشق استفاده می‌کنید.

راهنمایی با دقیق‌ترین درجه:

احساس شما یک راهنمای دقیق از چیزی است که از خود بروز می‌دهید. وقتی احساس خوبی دارید دیگر لزومی ندارد نگران چیزی باشید زیرا افکار، گفتار، و اعمالتان خوب خواهد بود. تنها با داشتن احساسی خوب می‌توانید تضمین کنید که دارید عشق می‌بخشید، و تمام آن عشق باید به شما بازگردد!

 

خوش باش که هر که راز داند                        

داند که خوشی، خوشی کشاند

شیرین چون شکر تو باش شاکر

شاکر هر دم شکر ستاند

مولانا

 

قانون جذب عشق

از طریق محبت، تشویق، حمایت، قدرشناسی، یا هر احساس خوب دیگری به سایرین عشق بدهید، همان عشق به شما بازمی‌گردد و خود را چندین برابر می‌کند، و عشق را در هر مقوله‌ی دیگری از زندگی‌تان، از قبیل سلامتی، ثروت، شادی، و شغل وارد می‌کند.

اگر از طریق عیب‌جویی، خشم، ناشکیبایی، یا هر احساس بد دیگری نسبت به سایرین احساس منفی بدهید، و همان حس منفی دریافت خواهید کرد، تضمین می‌کنم! و هنگامی که نیروی منفی بازمی‌گردد، خود را چندین برابر می‌کند، نیروی منفی بیشتری جذب می‌کند، و بر باقی زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد.

 

در این فایل صوتی به قانون جذب و سوء برداشتی که درباره‌ی این قانون وجود دارد را بررسی کردم.

 

آیا همین حالا ازقانون جذب عشق همین استفاده می‌کنم؟

شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است. اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است.

 

چگونه همین حالا از قانون جذب عشق استفاده کنم؟

می‌توانید همین حالا با جستجوی چیزهایی که در آن شخص دوست دارید، ارزش قائلید، و قدر می‌شناسید، هر رابطه‌ای را تغییر دهید. وقتی آگاهانه تلاش می‌کنید تا بیشتر از آن‌که به موارد منفی توجه کنید، دنبال چیزهایی که دوست دارید بگردید، معجزه‌ای رخ خواهد داد. به نظرتان انگار در شخص دیگر اتفاقی باورنکردنی رخ داده است. اما این نیروی عشق است که این موارد منفی را از بین برده است.

 

 

این فایل صوتی را چند هفته پیش در کانال تلگرام پرورش جذب به اشتراک گذاشتیم. البته موضوع اصلی آن قانون جذب عشق نیست ولی قانون جذب همیشه یکسان عمل می‌کند و قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت و سلامتی یکی است …

حتما این فایل صوتی را گوش بدید …

 

 

فقط دونستن این موارد کافی نیست. تصمیم بگیریم همین حالا از قانون جذب عشق استفاده کنیم

 

“منتظر قانون جذب عشق ۲ باشید”

 

عضویت در کانال پرورش افکار

 

عضویت در کانال پرورش جذب

۴.۳/۵ - (۱۵ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

142 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
142
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx