چگونه زندگی امیر شریفی زیبا شد؟ قسمت دوم

نظرات 405
3 دقیقه زمان مطالعه

امیر شریفی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به شما اعضای خانواده بزرگ پرورش افکار

هر دفعه قرار است فایلی ضبط کنم در ابتدا باید از شما خوبان تشکر کنم. این اسقبالی که از قسمت اول چگونه زندگی امیر شریفی زیبا شد، انجام شد به واقع یک نمونه بی نظیر یا حداقل کم نظیر در رشته فعالیتی ماست. از شما ممنونم که هر زمان بخواهم عقب بکشم و خسته بشم فقط کافیه یک نگاهی به کامنت های بی نظیرتون بندازم و خیلی قدرتمند تر از قبل برگردم.

اگر خاطرتان باشه در قسمت اول در مورد نقش روحیه در چگونه انجام دادن کارها صحبت کردیم. روحیه خوب باعث بهبود تصمیم گیری مخصوصا تصمیم گیری ناخودآگاه می شود و از آنجا که اکثر تصمیمات ما ناخودآگاه است داشتن روحیه خوب می تواند باعث تصمیم گیری درست شود که این تصمیم گیری های درست باعث رسیدن ما به اهدافمان می شود.

در قسمت دوم یک تمرین بسیار کاربردی به شما دوستان خواهم داد که به راحتی روحیه خود را بالا ببرید و یک نمونه از نقش روحیه و احساس در تصمیم گیری افراد بزرگ را هم با هم بررسی خواهیم کرد و یک مثال عینی را در این رابطه مشاهده خواهیم کرد.

واقعا چه می شود که یک احساس خوب باعث گرفتن تصمیمات درست در انسان می شود؟ مگر ذهن همان ذهن نیست؟ جواب این سوال را به صورت کامل در دوره کارشناس جذب شوید داده ایم و به دلیل طولانی بودن در این مقاله نمی گنجد ولی جا دارد دو شعر زیبا از مولوی و حافظ را نقل کنم تا اهمیت این موضوع را بیشتر نشان دهیم

 

هنگام تنگ دستی در عیش کوش و مستی

کین کیمیای هستی قارون کند گدا را

حافظ

 

و اما شعر مورد علاقه من که هر جا که بتوانم تکرارش می کنم.

خوش باش که هر که راز داند

داند که خوشی، خوشی کشاند

شیرین چو شکر تو باش شاکر

شاکر هر دم شکر ستاند

مولوی

 

پس اگر دوست دارید در دسته افراد موفق و کسانی که راز را می دانند (منظور راز بزرگ جهان هستی است) باشید خوش باشید یعنی احساس خوب و روحیه بالا

 

 

امیر شریفی

 

چگونه زندگی امیر شریفی زیبا شد؟ قسمت اول

 

۳.۲/۵ - (۲۲ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

405 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
405
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx