تعریف و عملکرد دقیق قانون جذب کائنات

نظرات 52
6 دقیقه زمان مطالعه

قانون جذب کائنات

تعریف قانون جذب

قانون جذب و قانون ارتعاش مهم‌ترین قوانین جهان هستی هستند. پیش‌ازاین که شرایط زندگی خودت یا شرایط زندگی هر کس دیگری در زندگی‌ات معنایی برایت پیدا کند، باید این قوانین را درک کنید. این قوانین پایه و اساس هر چیزی است که تجلی‌اش را می‌بینیم. این قوانین پایه و اساس هر چیزی است که وارد زندگی‌مان شده است.

درواقع درک قانون جذب باعث می‌شود به آن زندگی سرور آمیزی که پروردگار عالم ما را به آن نیت خلق کرده است برسیم.

قانون جذب می‌گوید: مشابه، مشابه را جذب می‌کند. وقتی می‌گوییم “کند با جنس خود هر جنس پرواز / کبوتر با کبوتر باز با باز” درواقع داریم از این قانون صحبت می‌کنیم. وقتی یک روز دل‌مرده از رختخواب بیرون می‌آیی و تمام روز اوضاع بدتر و بدتر می‌شود و آخر روز می‌گویی: “اه، ای‌کاش امروز اصلا از رختخواب بیرون نمی‌آمدم” خودت داری این قانون را به خودت گوشزد می‌کنی.

وقتی آدم‌هایی که از بیماری حرف می‌زنند خودشان مریض‌اند و کسانی که از ثروت حرف می‌زنند ثروتمندتر می‌شوند یعنی این قانون دارد درست و با دقت ۱۰۰% عمل می‌کند. اوایل که افرادی که زیاد شکرگزارند را می‌دیدم پیش خودم می‌گفتم اگر من هم این‌قدر نعمت داشتم شبانه‌روز شکر می‌کردم و حالا می‌فهمم که آن افراد به دلیل نعمت نیست که شکر می‌کنند بلکه نعمت دارند چون دائما شکر می‌کنند.

 

 

 

از رادیو شکایت نکن!

وقتی رادیو را روی موج FM 94.0 می‌گذاری و انتظار داری رادیو تهران را گوش دهی. اگر روی این موج رادیو ورزش را بگیرد تعجب نمی‌کنی؟ آیا خودت با مشت توی کله‌ی رادیو نمی‌زنی؟

اگر بزنی شبکه ۴ ببینی دارد پخش مستقیم فوتبال شبکه ۳ را نشان می‌دهد، ناراحت نمی‌شوی؟ آیا اگر بخواهی برنامه‌ی مستند شبکه ۴ را ببینی می‌زنی شبکه سه و به تلویزیون و آنتن و بازیکنان فوتبال توهین می‌کنی؟

پس چرا وقتی ارتعاشت تنظیم نیست و به خواسته‌ات نمی‌رسی، به زمین و زمان بد و بی‌راه می‌گویی؟

 

اولین قدم: پذیرش قانون جذب

اولین و مهم‌ترین قدم این است که بپذیریم تمام اتفاقات زندگی خود را شخصا رقم می‌زنیم. تمام اتفاقات! حتی تصادفی که در آن مقصر نیستیم. پذیرش این موضوع خیلی سخت است. خیلی چالش سختی است که وقتی خیلی راحت است که تقصیرها را گردن شخص دیگری بیاندازید انگشت اشاره را به سمت خودمان بگیریم. سخت است ولی یک باید بزرگ پشت این موضوع است. باید این موضوع را قبول کنیم.

 

پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه، این مطلب را بخوانید: قانون جذب کار می‌کند؟

چرا پذیرش قانون جذب این‌قدر مهم است؟

وقتی این قانون را می‌پذیریم کم‌کم شواهد اثبات آن را در اطراف خود می‌بینیم و رابطه‌ی دقیقی بین آنچه برایت اتفاق می‌افتد و افکار و احساساتت می‌بینی. هیچ‌چیز خودبه‌خود در زندگی‌ات ظاهر نمی‌شود. تو آن را جذب می‌کنی – همه‌اش را تو جذب می‌کنی، بدون استثناء.

ازآنجاکه قانون جذب به افکار غالبی که در سر داریم جواب می‌دهد؛ می‌توان گفت که خودتو واقعیت خودت را خلق می‌کنی. هر چیزی که تجربه می‌کنی به‌این‌علت به سویت جذب‌شده است که قانون جذب به افکاری که در سر داری پاسخ می‌دهد.

 

تعریف قانون جذب

سه فکر مشابه

 

چه چیزی را از گذشته به یاد بیاوری و چه چیزی را در زمان حال در نظر بگیری، یا چیزی را در آینده مجسم کنی، فکری که در حال حاضر روی آن تمرکز کردی و احساس تو را ساخته است ارتعاشی را در درون تو فعال می‌کند و قانون جذب هم به آن ارتعاش پاسخ می‌دهد.

 

خودتان جذب کردید!

مردم وقتی با اتفاق‌های ناخواسته‌ای در زندگی‌شان روبه‌رو می‌شوند اغلب می‌گویند که نمی‌خواستند چنین اتفاقی بیفتد. آن‌ها می‌گویند: “من نمی‌خواستم چنین بلایی سر خودم بیاورم!” می‌دانیم که عمدا نمی‌خواستید چنین اتفاق بدی را در زندگی‌تان تجربه کنید، اما بااین‌حال باید بگویم که خود شما آن را به وجود آوردید، چون هیچ‌کس دیگری جز خودتان قدرت جذب این اتفاقات را ندارد.

شما با تمرکز کردن روی این چیزهای ناخواسته، یا موارد مشابه آن‌ها را جذب کرده‌اید. شما نخواستید ولی تمرکز کرده‌اید. شما وقتی یک اتفاق به‌ظاهر بد برای شما افتاد مدام شکایت کردید. همه‌جا تعریف کردید. احساستان را بد کردید. شما یا قواعد بازی را درک نمی‌کردید یا بدتر درک می‌کردید ولی بازهم بد بازی کردید. شما با توجه به ناخواسته‌ها آنان را جذب کرده‌اید وگرنه آن‌ها راهی برای ورود به زندگی شما نداشتند.

 

پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه، این مطلب را بخوانید:ضمیر ناخودآگاه، شناخت غول درون

 

برای درک بهتر قانون جذب، خودت را مغناطیسی بدان که همه‌ی افکار و احساساتت را به‌طرف خود می‌کشاند. بنابراین اگر به چاقی فکر کنی نمی‌توانی ارتعاش لاغری را بفرستی و لاغری را جذب کنی. اگر احساس فقر کنی نمی‌توانی ارتعاش ثروت بفرستی و رفاه را جذب کنی. این‌ها حرف من نیست. قانون بزرگ کائنات، قانون جذب است.

 

برگرفته از آموزه‌های آبراهام

 

یک فایل صوتی هم در مورد توجه و ارتباط حواس ۵گانه به احساس و قانون جذب برای شما همراهان عزیز آپلود کردم.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید.

 

امیر شریفی

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

52 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
52
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx