قانون جذب برای جذب عشق

نظرات 11
5 دقیقه زمان مطالعه

برای هر کسی در این کره خاکی یک فرد خاص می تواند وجود داشته باشد، فردی که با همه متفاوت است و او دوست دارد به نوعی توجه اش را جلب کند اما چگونه؟ با استفاده از قانون جذب شما می توانید شخص مورد نظرتان را جذب کنید.

ما فکر می کنیم راه حل برای اینکه آن فرد عاشق ما شود یا به ما توجه کند، استفاده از قانون جذب است. اما قانون جذب درباره شماست – افکار، احساسات و ارتعاش های شما.

پس چگونه روی خود تمرکز کنیم، تا قانون جاذبه بتواند فرد خاصی را به سمت ما جذب کند؟

استفاده از قانون جذب برای جذب عشق

۷ روش طلائی برای جذب یک فرد خاص

ابراز یک رابطه با یک فرد ساده تر از آن چیزی است که ممکن است فکر کنید. وقتی احساس تنهایی، قلب درد یا هرگونه باور محدودکننده را پشت سر می گذارید، فرآیند بسیار ساده و سریع می شود. من این مورد را اینجا شرح می دهم و به جزئیات می پردازم تا تمام موارد معنا پیدا کنند.

  1. به خود اطمینان داشته باشید.
  2. روی موارد مثبت تمرکز کنید.
  3. عشق بورزید بدون اینکه از صدمات ناشی از آن بترسید.
  4. از حال خوبتان لذت ببرید.
  5. مثبت اندیش باشید.
  6. به تفاوت ها احترام بگذارید.
  7. اهمیشه راه رفتن را برای طرف مقابل باز بگذارید.

معنای تمام این موارد چیست؟

استفاده از قانون جذب برای جذب عشق

۱. به خود اطمینان داشته باشید. قانون جذب برای جذب عشق می گوید همیشه به خود اطمینان کنید. با درک این موضوع که شما بهترین هستید و برایتان اهمیتی ندارد که دیگران در مورد شما چگونه فکر می کنند، مجبور نیستید شخص دیگری را مجبور کنید تا از شما خوشش بیاید و یا شما را دوست داشته باشد. چرا که شما از قبل این حس را نسبت به خود داشته و دارید. داشتن همین اعتماد به نفس باعث می شود دیگران به سوی شما جذب شوند.

۲. روی موارد مثبت تمرکز کنید. تمام تفکرات منفی خود را کنار بگذارید … افکاری مانند اینکه “پیدا کردن فرد مورد نظرم سخت است”، “چرا آنها نمی بینند که من چقدر خوبم” و “هیچ کس عاشق من نخواهد شد”. شما خصوصیات بسیار خوبی دارید که باعث می شود تا اینقدر شایسته عشق و توجه هر کسی باشید. بر روی افکار مثبت تمرکز کنید و با این طرز تفکر آماده ی حضور عشق در زندگی خود باشید.

۳. عشق بورزید بدون اینکه از صدمات ناشی از آن بترسید. ترسناک ترین چیز در مورد عشق این است که آغوش خود را به روی آن باز کنید. زمانی که آغوش خود را باز کنید، احتمال اینکه صدمه ببینید، وجود دارد. اگر از صدمه دیدن می ترسید، ممکن است به صورت ناخودآگاه مانع از نزدیک شدن به فرد دلخواه خود شوید. ریسک کنید و آغوش خود را به صورت کامل به روی عشق باز کنید. شما عشقی را که می خواهید، پیدا خواهید کرد.

استفاده از قانون جذب برای جذب عشق

۴.از حال خوبتان لذت ببرید. مردم بیشتر به لبخند و خنده علاقه دارند. زمانی که اوقات خوبی دارید، دیگران متوجه می شوند و می خواهند با شما باشند. بنابراین کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کنند … خواه تماشای یک فیلم طنز است یا رفتن به پارک مورد علاقه شما برای خوردن ناهار. از زندگی خود لذت ببرید. هرچه سرگرمی و لذت بیشتری داشته باشید، سریع تر می توانید یک فرد خاصی را جذب کنید.

۵. مثبت اندیش باشید. بر روی چیزهای خوب، در مورد فرد مورد نظرتان که می خواهید باقانون جذب به سمت خودتان جذب کنید، تمرکز کنید. شاید در ابتدای امر نتوانید نقاط مشترک زیادی داشته باشید، اما اگر به کار خود ادامه دهید، ساده تر می شود. اگر شما در حال حاضر در رابطه با شخص مورد نظرتان هستید، باید مراقب تغییرات رفتاری در شریکتان باشید تا کم کم بهبود در رابطه ی شما به وجود آید.

استفاده از قانون جذب برای جذب عشق۶. به تفاوت ها احترام بگذارید. برای آنچه که دارید خوشحال باشید. همیشه تضاد میان دو نفر وجود دارد. اما هنگامی که شما کنار او خوشحال هستید، چیزهایی که می خواهید اتفاق میافتند، از جمله یک زندگی عاشقانه. 

۷. همیشه راه رفتن را باز بگذارید. این کار یکی از سخت ترین قسمت های قانون جذب برای عشق در زمان جذب یک فرد خاص می باشد. شما می دانید که می خواهید با او باشید، اما اکنون به شما گفته می شود که باید او را رها کنید. دیوانه بازیست،نه؟

۴.۱/۵ - (۳۷ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

11 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
11
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx