چگونه پولدار شوم؟ اول دوراهی ثروت و فقر

نظرات 26
7 دقیقه زمان مطالعه

چگونه ثروتمند شوم

چگونه پولدار شوم؟

چگونه پولدار شوم! چند بار این سوال را از خود پرسیده‌اید؟

 

در ابتدا پیشنهاد می‌کنم راز جذب ثروت را مطالعه کنید. 

پول تنها یک ابزار است که در اختیار دارید تا آنچه در زندگی دوست دارید را تجربه کنید. وقتی درباره‌ی کارهایی که با پول می‌توانید انجام دهید فکر می‌کنید نسبت به زمانی که فقط به پول فکر می‌کنید عشق و شور و شوق به مراتب بیشتری را احساس می‌کنید.

تصور کنید آن‌چه را دوست دارید هم اکنون دارید و آن‌کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید. آن‌گاه خیلی احساستان بهتر است نسبت به زمانی که در مورد خود پول فکر می‌کنید.

قانون جذب، قانون احساس

شما باید احساس خوبی داشته باشید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست بیاورید. طبیعی است که به چیزهایی که با پول به دست می‌آورید خیلی حس بهتری و راحت‌تری می‌توان داشت تا به خود پول.

۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی صرفا یک عدد است ولی یک ماشین عالی را خیلی راحت‌تر می‌توان حس کرد. سعی کنید وقت خود را صرف احساس چیزهایی که قرار است داشته باشید بکنید نه خود مبلغ حساب بانکی.

قانون جذب، قانون نامحدود

اشتباه نکنید! فکر نکنید پول تنها راهی است که می‌توانید چیزی را جذب کنید. این دیدگاه خیلی محدود است در صورتی که قانون جذب نامحدود است. شما می‌توانید در قرعه کشی برنده شوید. می‌توانید به صورت کاملا اتفاقی –برای کسانی که قانون جذب را نمی‌شناسند یا کاملا بر طبق قانون جذب برای کسانی که آن را می‌شناسند- به یک ماشین حتی نصف قیمت اصلی برخورد کنید. می‌توانید خدمتی در قبال چیزی که می‌خواهید ارائه کنید و … .

من نمی‌خواهم بگویم که به دریافت پول و افزایش درآمدتان فکر نکنید فقط می‌خواهم بگویم چیزهایی که با پول می‌توانید به دست بیاورید خیلی راحت‌تر احساس می‌شوند و مسئله خیلی مهم‌تر این‌که محدود فکر نکنید.

 

راه‌های قانون جذب

بگذارید خیالتان را راحت کنم. تا زمانی که خواسته‌ی خود نرسیدی به هیچ وجه نمی‌توانید حدس بزنید که از چه طریقی دریافتش خواهید کرد. کافی است اطراف خود را نگاهی بیاندازید. تعداد زیادی از افراد حتی شغلشان را یک اتفاق رقم زده است.

قانون جذب می‌داند

شما نمی‌دانید اما قانون جذب می‌داند. قانون جذب شیوه‌ای عالی خواهد یافت تا دریافتش کنید. ذهن بشری ما محدود است اما نبوغ الهی نامحدود. شیوه‌های پروردگار عالم از ذهن بشری ما خارج است. با فکر این‌که پول تنها راه به دست آوردن چیزیست که می‌خواهید زندگی‌تان را محدود نکنید. پول را تنها هدف زندگی‌تان قرار ندهید، بلکه آنچه می‌خواهید باشید، انجام دهید، یا داشته باشید را به عنوان هدف خود قرار دهید.

اگر خانه‌ای جدید می‌خواهید، لذت زندگی در آن خانه را تصور و احساس کنید. اگر لباس‌های زیبا، لوازم خانگی، یا ماشین می‌خواهید؛ اگر می‌خواهید کالج بروید، به کشور دیگری نقل مکان کنید، آموزش موسیقی، بازیگری یا ورزشی ببینید، تصورش را بکنید! تمام این‌ها می‌توانند از راه‌های مختلف و نامحدود سوی شما بیایند.

قانون اصلی جذب پول

برای پول تنها یک قانون وجود دارد: شما هرگز نمی‌توانید پول را بر احساس خوب مقدم بدانید. اگر این کار را بکنید از قانون جذب تخطی کرده‌اید. شما اول باید احساس خوب داشته باشید بعد پول به سمت شما سرازیر می‌شود.

البته این قانون نه تنها برای پول بلکه برای همه چیز صادق است. کلا نقطه مشترک تمام خوشبختی‌ها احساس خوب است ولی در این مطلب تمرکز ما بیشتر روی جذب پول است. یک تصویر زیبا در این رابطه در یکی از بلاگ‌ها پیدا کردم که براتون به اشتراک می‌گذارم.

این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب عشق

 

 

 

چگونه پولدار شوم

 

“اگر به عشق نیاز دارید، سعی کنید بفهمید که تنها راه گرفتن عشق، دادن عشق است. هر چه بیشتر بدهید بیشتر خواهید گرفت، و تنها راهی که می‌توانید عشق بدهید این است که خود را از آن لبریز سازید تا به یک مغناطیس بدل شوید”

                                                                                                                             چالز هانل

                                                                                                                        نویسنده‌ی تفکر نو

کار اجباری یا کار بر اساس قانون جذب؟

اگر دارید کار می‌کنید چون فکر می‌کنید تنها راهیست که می‌توانید پول درآورید، و به آن علاقه‌ای ندارید، این‌طوری هرگز پول یا شغلی که دوست دارید را به دست نمی‌آورید. شغلی که دوست دارید همین حالا وجود دارد و تنها کاری که باید برای به دست آوردن آن انجام دهید احساس خوب به شغلتان است. به نکات مثبت شغل فعلی‌تان تمرکز کنید. شما عشق می‌دهید و اینجاست که قدرت قانون جذب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شکسپیر زمانی گفت:
من همیشه خوشحال هستم، می دانید چرا؟
انتطارات همیشه صدمه زننده هستند
زندگی کوتاه است
پس به زندگی ات عشق بورز
خوشحال باش
و لبخند بزن
فقط برای خودت زندگی کن
و قبل از اینکه صحبت کنی، گوش کن!
قبل از اینکه بنویسی، فکر کن!
قبل از اینکه خرج کنی، در آمد داشته باش!
قبل از اینکه دعا کنی، ببخش!
قبل از اینکه صدمه بزنی، احساس کن!
قبل از تنفر، عشق بورز!
زندگی این است
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

 

کل این مطلب بی‌نظیره ولی جا داره جمله اولش را دوباره تکرار کنم.

“من همیشه خوشحال هستم”

بزرگان همه احساس خود را به خوبی به خدمت گرفتند.

منتظر نظرات زیبای شما هستم

امیر شریفی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

26 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
26
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx