پاسخ سوالات کاربران با قانون جذب

نظرات 860
6 دقیقه زمان مطالعه

سوال و جواب

سلام به همراهان سایت پروش افکار

سوالاتی را دوستان پرسیده بودند که ترجیح دادم قبل از اینکه مطالب را ادامه بدهم این سؤالات را پاسخ بدهم. تابه‌حال تمام سؤالات را پاسخ دادم و به‌زودی مطالب جدید را در سایت قرار خواهم داد.

خانم بیتا گفتند:

سلام آقای شریفی امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید…آقای شریفی ممنون میشم جوابمو بدید…از وقتی با کانال عالی‌تان آشنا شدم خیلی سعی می‌کنم مثبت باشم مخصوصاً در عشق ولی انگار یک گره هست تو ذهنم و اون گره مانع میشه .رابطه هایی که دارم خیلی کوتاه مدته خسته شدم به روحم ضربه میخوره.درحال حاضر رلبطه ای دارم که اونم در شرف تموم شدنه ولی نمیخوام تموم شه .طبق گفته شما به نکات مثبت فکر میکنم بعد انگار یه چیزی نمیذاره فکر مثبتم جلو بره همونجا ایست میکنه.خواهش میکنم کمکم کنید …..

سلام

یکی از موضوعاتی که به کرات در مشاوره‌هایم به آن برخورد می‌کنم و باعث اتمام رابطه می‌شود این است: حس بد.

یک شخص در این رابطه تحقیر می‌شود ولی چیزی نمی‌گوید، انتظاراتش برآورده نمی‌شود ولی چیزی نمی‌گوید و هزاران مورد مشابه و این رابطه در آخر به بدترین شکل تمام می‌شود.

فکر می‌کنید چرا؟

چون بیس این رابطه احساس ترس است. شما بااحساس بد دنبال جذب خوب هستید و من یک‌دنده روی این موضوع هستم که هم‌چین چیزی امکان ندارد. شما می‌ترسید که نبود این شخص بدتر از بودنش باشد، شما می‌ترسید که تنها بمانید، این رابطه باعث شادی نیست. خواهشا این قسمت را دوباره بخوانید. این رابطه باعث شادی شما نیست. هر وقت احساستان به یک رابطه بد بود یا آن رابطه را قطع کنید یا اگر احتیاج به ادامه رابطه دارید حتماً حستان را خوب کنید.

برای چندمین بار این نکته را می‌گویم. اگر اتفاقی برای شما مدام تکرار می‌شود مطمئن باشید این‌قدر این فکر در ذهن شما تکرار شده تا به یک باور تبدیل‌شده است و باورها اگر تغییر نکنید به شما تضمین می‌دهم هر تلاشی کنید تلاش در جهت خلاف جهت است و فقط بیشتر در مشکلات فرو خواهید رفت به قول مولانا:

آب آتش را مدد شد همچو نفت

 پیشنهاد می‌کنم مقالات قانون جذب را هم بخوانید

 

خانم مهرنوش پرسیدند:

سلام‌ اقای شریفی.در مورد پیش گویی ازتون پرسیدم.چرا جواب ندادین؟

سلام. با آرزوی بهترین‌ها برای شما

همراه گرامی من دیدگاهی از شما دریافت نکرده بودم.

در مورد سؤال شما:

قانون جذب به پیش‌گویی اعتقادی ندارد. می‌گویند دعا هر چیزی را تغییر خواهد داد. حال برای اجابت دعا چه مواردی را باید رعایت کرد بماند. اگر قرار بود پیش‌گوها با چند صد هزار تومان آینده مرا بگویند می‌توانستند بروند توی کشورهای دیگر مسابقاتی هست که اگر شما یک عدد ۱۰ رقمی را حدس بزنید مبلغی به شما می‌دهند که در ماشین‌حساب جا نخواهد شد.

ولی من خودم حاضرم پیش‌گویی کنم. شما به هر چیزی باور داشته باشید به حقیقت خواهد پیوست مگر عمر شما قد ندهد. آنتونی رابینز می‌گوید: انسان ماشین اثبات باورهایش است.

به کلمه‌ی ماشین دقت کنید. ماشین لباس‌شویی چه‌کار می‌کند؟ لباس می‌شورد. ماشین آب‌میوه‌گیری چطور؟ ماشین‌سواری چطور؟ هیچ ماشینی نمی‌تواند هیچ کاری به‌جز کاری که برایش تعیین‌شده انجام دهد و انسان هم کاری که در باورهایش نیست را امکان ندارد بتواند انجام دهد.

 

آقای محمد گفتند:

بازم خدا رو شاکرم که به من کار داد تا ازش پول در بیارم تا با پولش گوشی هوشمند بخرم و بعدش با این سایت و کانال آشنا بشم ممنونم خدا جون
اقای شریفی نمیدونم حس عجیبی پیدا میکنم وقتی بعضی از مشکلات دوستان رو شما بیان میکنید برمیگردیم به گذشتم و فکر میکنم میبینم بله منم دارم چوب افکار گذشتمو میخورم
در مورد خانمی بود که خواستگاراش میرفتند بی دلیل
من یکی رو چند سال پیش انتخاب کردم و باهاش نامزدم کردم بعد ی مدت کوتاه دیدم یکی از معیارهایی که من دوست دارم زن اینده داشته باشه نداره ضربه بدی خورده بودم و وقتم هدر رفته بود و نامزدیم به همین دلیل بهم خورد
بعد از اون هر کسی رو میدیم اگه اون معیار مورد نظرم رو نداشت غر میزنم و میگفتم نخواممممممممممممممممممم
و ناراحت می شدم چند سال گذشت دختری برخورد کردم که دوستش داشتم و اما بدون اون معیار که میخواستم
غر زدن و توجه به این باعث شد دوباره جذب کنم
چه قشنگه این قانونه خیلی حسم خوبه الان چون تقریبا به اشتباهات پی بردم و تکرارش نمیکنم
ممنونم از سایت و کانال مفیدتون

 

سلام. من هم ممنونم ازنظر زیبای شما. یک موضوعی را مدنظر داشته باشید. اگر می‌خواهید یک آهنگ را گوش ندهید به‌راحتی سی‌دی آن را از دستگاه خارج کنید. ما خودمان سی‌دی را درون دستگاه ذهن قرار می‌دهیم و مدام غر می‌زنیم. شما سی‌دی را خارج کنید (توجهتان را منحرف کنید.)

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

۴/۵ - (۷ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

860 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
860
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx