چرا نمی توانم همسری که می خواهم را جذب کنم؟

نظرات 277
6 دقیقه زمان مطالعه

چرا نمی‌توانم همسری که می‌خواهم را جذب کنم؟

جذب همسر ایده‌آل

امروز می‌خواهیم باهم نگاهی به روند جذب همسر بی اندازیم و اینکه چگونه می‌توان همسری ایده‌آل را جذب کرد.

وقتی یاد می‌گیرید که شادباشید و متوجه می‌شوید که طبق قانون جذب تمام چیزهایی که جذب می‌کنید به احساسات و افکار شما وابسته است، به دنبال چیزهایی می‌گردید که با توجه به آن‌ها احساس خود را خوب نگه‌دارید.

تا اینجا همه‌چیز خوب پیش می‌رود ولی وقتی نگران پیدا کردن همسر می‌شوید یا مدام فکر می‌کنید که از کجا قرار است همسر ایده‌آل پیدا شود و بدتر از همه مدام فکر می‌کنید که زمان ازدواج من دارد می‌گذرد این نگرانی شما باعث پیدا نکردن جفت ایده‌آلتان می‌شود.

اگر دنبال پیدا کردن همسر ایده‌آل هستید یا بدون همسر هستید یک وظیفه‌دارید. باید افکاری در مورد رابطه‌ی خود داشته باشید که به شما حس خوبی بدهد. اگر ارتعاش دیر شدن و نگرانی ساطع می‌کنید شما درها را برای ورود همسر ایده‌آل بسته‌اید. همسر ایده‌آل شما قرار نیست آفریده شود. او هست و او هم منتظر شماست شما فقط باید به دعوت او پاسخ بدهید. چگونه؟ بااحساس خوب.

تمرکز بر چیزهایی که در رابطه‌ام می‌خواهم

کاری که باید انجام بدهید این است که نبود همسر را نادیده بگیرید یا اگر رابطه‌ی مناسبی ندارید آن را نادیده بگیرید. سخت است؟ بله در ابتدا سخت جلوه می‌کند ولی بعد از مدتی راحت‌ترین کار دنیا است. شما نباید در دنیای کنونی زندگی کنید باید در دنیایی که خواستار آن هستید زندگی کنید.

این قسمت حساس این موضوع است. شما باید بیشتر ارتعاش چیزی که می‌خواهید را بفرستید تا چیزی که هستید و دارید و وقتی‌که چنین کاری کنید پلی روبه‌روی شما بازخواهد شد از چیزی که دارید و چیزی که هستید به آرمان‌شهر شما.

 

تمرکز یعنی توجه

وقتی صحبت از تمرکز می‌شود گاها یاد یوگا می‌افتیم ولی هرگونه توجهی تمرکز حساب می‌شود. چرا ما اغلب روابط خوب نداریم؟ چون توجه ما به روابطی است که خوب نیست. ما در روزنامه‌ها خیانت می‌بینیم، در تلویزیون و در دنیای اطراف. ما دادگاه خانواده را می‌بینیم که شلوغ است. پسرخاله‌ی ما از روابطش ناراحت است ولی همین‌جا متوقف شوید.

راه‌های بهتری هم هست. تلویزیون را خاموش‌کنید. بخش حوادث روزنامه‌ها را نخوانید به‌جای اینکه پا به‌پای پسرخاله‌تان اشک بریزید سعی کنید فورا حسش را عوض کنید. روابط خوب را در ذهن خودتان بسازید.

قانون جذب نمی‌تواند فردی بسیار شاد و خوب و رابطه‌ای زیبا را برای شما بیاورد وقتی شما شبانه‌روز روی خلاف این رابطه متمرکزشده‌اید.

عجله

استر هیکس می‌گوید: “مردم اغلب مشتاق هستند خیلی زود همسر خود را پیدا کنند، هرچند در حال حاضر احساس خوبی به خودشان ندارند. حتی آن‌ها باور دارند که پیدا کردن همسر مسیری به‌سوی داشتن احساسی بهتر در مورد خودشان است. درهرصورت، قانون جذب نمی‌تواند وقتی شما خودتان را تحسین نمی‌کنید کسی را وارد زندگی‌تان کند که شمارا تحسین کند.”

شما هیچ‌چیز را نمی‌توانید از بیرون تغییر دهید. بارها شنیدیم که دنیای بیرون آینه‌ی دنیای درون ماست. آیا خوشبخت نیستید؟ آیا احساس جذابیت نمی‌کنید؟ هیچ‌کس نمی‌تواند این احساس را به شما بدهد. شما این احساس را درون خود پرورش می‌دهید و بعد مردم فقط مهر تأییدی به درون شما می‌زنند.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: شکرگزاری راهی معنوی به سوی دنیا و آخرتی پربار

 

حال باید چه‌کار کنم؟

خیلی این سؤال را می‌شنوم. الآن می‌خواهم کامل‌ترین پاسخ را به آن بدهم.

۱- همین حالا ناراحتی‌تان را بابت نداشتن همسر ایده‌آل کاهش دهید. اصلاً به آن فکر نکنید. چگونه؟ به چیزهای زیبایی که دارید فکر کنید. مغز در هر زمان فقط به یک‌چیز می‌تواند توجه کند. این‌گونه با بارش افکار مثبت مجال به افکار منفی نخواهید داد.

۲- از زندگی فعلی‌تان بیشترین لذت ممکن را ببرید. لذت بردن باعث جذب لذت بیشتر می‌شود. به قول مولانا:

خوش باش که هر که راز داند / داند که خوشی، خوشی کشاند

۳- فهرستی از چیزهای خوب تهیه کنید، و به تحسین خود بپردازید. این کار اعتمادبه‌نفس شمارا افزایش خواهد داد. حداقل چند ساعت در مورد این مطلب در دوره‌ی کارشناس جذب شوید صحبت خواهیم کرد. اعتمادبه‌نفس بیس هر کاری است. اگر آن را ندارید انتظار زیادی از اتفاقات زندگی نداشته باشید.

 

همسر ایده‌آل

 

به‌محض اینکه همین سه مورد را رعایت کنید همسر ایده‌آل شما خواهد آمد. نمی‌توانم زمان دقیق بدهم. یک هفته؟ شاید. یک ماه؟ بازهم شاید ولی مهم این است که شما اول باید از زندگی لذت ببرید و این لذت وابسته به حضور همسر نباشید تا همسر ایده‌آل شما وارد زندگی‌تان شود. بازهم تأکید می‌کنم جفت ایده‌آل شما وجود دارد و نیازی نیست که از آسمان بیاید فقط باید وارد زندگی‌تان شود.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: پاسخ سوالات کاربران با قانون جذب

شما لایق بهترین‌ها هستید. خداوند خیلی دوستدار ماست. ما خودمان مانع ورود نعمت به زندگی‌مان می‌شویم.

 ” وجعلنا لکم ما فی السماء والارض و خلقنا کم ما فی السموات والارض وسخر لکم ما فی السماء و الارض”

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

۳.۱/۵ - (۱۶۵ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

277 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
277
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx