چگونه به اهدافمان سریع‌تر برسیم؟

نظرات 373
4 دقیقه زمان مطالعه

چگونه سریعتر به خواسته‌ها برسیم؟

کارکرد قانون جذب

قانون جذب خیلی جالب کار می‌کند. در ابتدا افکار مشابه را به سمت هم می‌کشد و به‌این‌ترتیب یک فکر قدرت می‌گیرید و احساسات ما شدیدتر و شدیدتر می‌شوند و هرچه احساسات شدیدتر می‌شوند یعنی ارتعاش ما قوی‌تر است و سریع‌تر به اهدافمان می‌رسیم.

خیلی از دوستان از تفاوت خواسته و ارزش می‌پرسند و این‌که یک خواسته چه تفاوتی با ناخواسته دارد و کی ما به خواسته‌هایمان می‌رسیم.

ارزش که مشخص است. ارزش‌ها چیزهایی هستند که برای رسیدن به آن‌ها هدف تعیین می‌کنیم. مثل: آزادی، آرامش و … که برای رسیدن به این ارزش‌ها دست به تعیین اهداف مالی یا روابط و … می‌زنیم.

ما کی به خواسته‌هایمان می‌رسیم؟

کوتاه‌ترین تعریفی که می‌توان از رسیدن به خواسته داشت این است: توجه به یک‌چیز و هم‌زمان تجربه کردن احساسات مثبت. وقتی به موضوعی توجه می‌کنیم و در زمان توجه حسی مثبت داریم آن چیزی که می‌خواهیم وارد زندگی ما خواهد شد.

اگر به یک‌چیز توجه می‌کنیم و هم‌زمان احساسات منفی را تجربه می‌کنیم خلاف آن چیزی که می‌خواهیم وارد زندگی‌مان خواهد شد.

 

 

یک خبر خوب

آرزوی خالص همیشه با احساسات مثبت همراه است. شما باید این حقیقت را بپذیرید که از هر جا که هستید می‌توانید به هر جا که می‌خواهید بروید و اصلاً مهم نیست که الآن کجا قرار دارید. مهم‌ترین چیز این است که وضعیت ذهنی و نگرش تو در حال حاضر باعث جذب وضعیت آینده‌ی تو خواهد شد.

قانون جذب می‌شنود

قانون جذب می‌شنود و افکار هم ارتعاش را برای تو ردیف می‌کند و سپس افرادی را برای شما مهیا می‌کند تا شما به خواسته خود برسید. زمین و زمان دست‌به‌دست هم می‌دهد تا شما ارتعاشی که فرستادید را در دنیای فیزیکی ببینید. هر چیزی در زندگی شما از مدل خوابیدن و بیدار شدن شما تا آدم‌هایی که در خیابان می‌بینید به علت قانون جذب است.

اکثر افکار در ابتدا قدرت جذب ندارند ولی آن‌قدر به آن متمرکز می‌شویم که قوی می‌شوند. چون هر چه کمیت افکار بیشتر شود قدرتش هم بیشتر می‌شود. افکار ما افکار مشابه را به سمت ما می‌کشانند.

 

 پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: فشار به ناخواسته، یک اشتباه بزرگ در زندگی

 

چگونه از قانون جذب استفاده کنم؟

شما هرلحظه دارید از قانون جذب استفاده می‌کنید. بهتر باشد تیتر به این صورت عوض شود: چگونه از قانون جذب آگاهانه استفاده کنم؟ به چیزهایی توجه کنید که به شما حس خوبی می‌دهد. با متمرکز ماندن روی آن چیزها نقطه‌ی جذب شما مانند نقطه تجمع نورهای ذره‌بین سوزان می‌شود و این همان قدرت عظیم جذب است.

پاراگراف بالا یک نکته‌ی خیلی مهم داشت. اگر فکری منفی به سراغتان آمد سریع تغییر فکر دهید. اگر فکرهای مشابه را جذب کند کار شما مشکل خواهد شد. اگر در ابتدا قرار است یک نخ نازک را پاره کنید هرلحظه که ادامه دهید باید یک نخ کلفت‌تر را پاره کنید شاید حتی کاموا و بعد طناب و … .

 

یک فایل صوتی هم ضمیمه‌ی این مطلب کردم که در مورد برخورد با ناخواسته‌هاست.

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

۴.۴/۵ - (۱۸ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

373 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
373
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx