جملات انرژی مثبت، زیباترین جملات بزرگان

نظرات 26
7 دقیقه زمان مطالعه

جملات انرژی مثبت

جملاتی پر انرژی از بزرگان

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.
هرمن کین

هرمن کین یکی از سیاستمداران و مقاله‌نویسان آمریکایی است که چقدر زیبا قانون جذب را بیان کرده است.

پیشنهاد می‌کنم دراین‌باره مطلب رابطه‌ی احساسات و قانون جذب را حتماً مطالعه کنید.

 

همه خوشبختی‌ها و موفقیت‌هایی که به من روی آورده، از درهایی واردشده که آن‌ها را به‌دقت بسته بودم.
لرد بایرون

جورج گوردون بایرون معروف به لرد بایرون یکی از بزرگ‌ترین شاعران تاریخ کشور انگلستان بود. ببینید چه جمله‌ی زیبایی گفته! یعنی قبل از اینکه خوشبختی‌ها بهش رو بیاورند نمی‌دانسته از کجا قراره بیان. از جاهایی که فکرش را نمی‌کرده آمدند. برای همین این‌قدر من تأکیددارم که چگونه مهم نیست. من خودم هیچ‌وقت از قبل نمی‌دانستم از کجا قراره به اهدافم برسم ولی خدای مهربان را شاکرم که به خیلی از اهدافم رسیدم. هیچ‌وقت هم راه تعیین نمی‌کنم و دست خدای مهربان را برای سورپرایز کردنم باز می‌گذارم. قبول کنیم که عقل ما کجا و شعور لایتناهی پروردگار بزرگ عالم کجا؛ پس قرار نیست هر چه او می‌داند ما هم بدانیم. صبر می‌کنیم و توکل و بااحساس عالی به اهداف می‌رسیم.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند؟

 

 

نمی‌توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می‌خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه‌دارید.
اسوپ

اسوپ نویسنده‌ی افسانه‌ای یونان است. دوستان خوبم قرار نیست همه از دست ما راضی باشند. هیچ‌گاه این‌گونه تلاش نکنید. فقط خودتان و خدای خودتان باید راضی باشند. توی دنیایی که ۱۰۰ مدل لباس پوشیدن مختلف وجود دارد چگونه همه باید هم‌عقیده باشند؟ اگر چیزی را نمی‌پسندید بهش توجه نکنید آن چیز برای این آنجاست که یک شخص هم‌فرکانس آن را جذب کند. اگر فردی باب میل شما نیست بهش حس بد نداشته باشید فقط رهایش کنید تا گرفتار مثل مار از پونه بدش می‌آید نشوید. بدتان نیاید رهایش کنید.

رمز موفقیت، پایبندی به هدف در زندگی است.
بنجامین دیزرائیلی

بنجامین دیزرائیلی رمان‌نویس انگلیسی و تنها فرد یهودی که نخست‌وزیر انگلستان شده است. این‌قدر این جمله زیبا و واضح است که اصلاً حیفم می‌آید بهش چیزی اضافه کنم. فقط می‌گویم ممنون آقای دیزرائیلی عزیز

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.
کریستین لارسون

کریستین لارسون فقط می‌دانم که نویسنده است و اطلاعات زیادی در موردش ندارم ولی این جمله‌اش این‌قدری قشنگ بود که حیفم آمد اینجا نباشد. چند خط بالاتر باهم یک قراری گذاشتیم. چی بود قرارمان؟ فقط خودمان و خدا را راضی نگه‌داریم ولی باید از موفقیت دیگران خوشحال شویم؛ چرا؟ این هم برای رضایت خودمان است. اگر ما به موفقیت مردم حس خوب داشته باشیم کلاً به موفقیت حس خوبی داریم. ضمیر ناخودآگاه نمی‌فهمد که شما این حس را به خاطر شخص دیگری دارید یا به خاطر خودتان. فرقی نمی‌کند شما دچار شکست عشقی شده باشید یا یکی این‌قدر از شکست عشقی‌اش برای شما بگوید تا شما کاملاً آن را حس کنید.

حس = ارتعاش = اتفاق

حس خوب به موفقیت (دیگران یا خودمان مهم نیست) = ارتعاش موفقیت = قانون جذب موفقیت

 

 

موفقیت، نتیجه تشخیص درست است؛ تشخیص درست، نتیجه تجربه است؛ تجربه نیز اغلب نتیجه تشخیص نادرست است.
آنتونی رابینز

در مورد آنتونی رابینز زیاد گفتم فقط اینم اضافه کنم که موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. این جمله هم از آن‌هایی است که دلم نمی‌آید چیزی بهش اضافه کنم. با این دید حستان خوب می‌شود موقع اشتباهات.

 

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد.
ماروا کلینز

ایشان را هم نمی‌شناسم. خوب دلیلی هم ندارد همه را بشناسم ولی جمله‌اش بیشتر شبیه همان مسئولیت قبول کردن در زندگی است. ما باید قبول کنیم که به‌جای ناله و نفرین و غر زدن (از قصد این اسم زشت را به کار می‌برم تا با اسامی مختلفی مثل درد دل کردن خودمان را توجیه نکنیم) باید دنبال اهدافمان برویم. تا وقتی‌که منتظر دیگران باشیم وضع همین است.

 

گاهی افرادی به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند، تنها به این دلیل ساده که نمی‌دانند کاری که به آن دست‌زده‌اند، بسیار دشوار، بلکه غیرممکن است.
آنتونی رابینز

این مورد را خودم شخصاً در کار آموزش تجربه کردم وقتی با یکی از رتبه‌های برتر کنکور صحبت می‌کردم می‌گفت من اصلاً قبل از اینکه از جاهای مختلف بهم زنگ بزنند نمی‌دانستم کار بزرگی کردم. من پیش خودم گفتم قبلاً که امتحان می‌دادم ۲۰ می‌شدم الآن باید همه را توی یک روز امتحان بدم تازه تستی هم هست آسان‌تره.

 

راز موفقیت آن است که شغل خود را جزء سرگرمی‌های خویش قرار دهید.
مارک تواین

ایشان هم نویسنده‌ی بزرگی هستند مخصوصاً یک تئوری جالب در کتاب آخرین راز شاد زیستن دارند که به تعبیر دیگری در قانون جذب هم وجود دارد. شغل = سرگرمی = حس خوب = ارتعاش مثبت کاری = درآمد و رضایت شغلی

 

جملات پر انرژی

احسان منفی، ترمز موفقیت ماست؛ ترمزهای خود را رها کنید.
برایان تریسی

برایان تریسی هم که با کتاب قورباغه‌اش فکر کنم در ایران معروف‌تر از زادگاهش کانادا باشد. آقای تریسی ممنون حرف دل ما را زدی.

هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که موردتوجه و ستایش دیگران قرار نمی‌گیرد.
برایان تریسی

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

 

۳.۴/۵ - (۱۰ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

26 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
26
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx