قوانین و مقررات

قانون شماره ۱) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، نام کاربری آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد حتی المقدور نام کاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید همچنین پس از عضویت امکان لغو عضویت توسط کاربر و یا مدیر وجود نخواهد داشت.

قانون شماره ۲) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در دیدگاه‌ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اکانت آن کاربر در اولین فرصت سلب دسترسی می گردد.

قانون شماره ۳) کاربران می بایست در هنگام ارسال دیدگاه‌های خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه مطلب یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد.

قانون شماره ۴) مسئولیت دیدگاه‌های ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

قانون شماره ۵) اسم هیچ سایت یا شخص همکاری را در دیدگاه‌ها چه به خوب و چه بد نیاورید.

قانون شماره ۶) لطفا از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره ۷) لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

قانون شماره ۸) از نوشتن نامه های تجاری و یا تبلیغات تجاری پرهیز کنید. در صورتی که ارسال های مذکور مربوط به تبلیغات تجاری باشند توسط مدیران حذف خواهند شد و در صورت تکرار این عمل توسط کاربر، آن اکانت برای همیشه بسته خواهد شد.

قانون شماره ۹) مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و … که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و … ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت فایلها و … آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی که کار ویروس یابی و اسکن فایلها را بر عهده دارند ، چک نمایید.

قانون شماره ۱۰) در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره ۱۱) تغییر نام کاربری فقط توسط مدیر سایت مجاز است . چنانچه تمایل به تغییر نام کاربر خود دارید برای مدیران ارشد سایت پیام خصوصی ارسال نمایید و در آن پیام نام کاربری قبلی، نام کاربری جدید و آدرس ایمیل خود را قید نمایید.

 

قانون شماره ۱۲) لطفاْ در زمان مطرح کردن مطلبی در انجمنها ، به مسایل و قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر مخالف با آن جداْ خودداری فرمایید. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسایل عقیدتی سیاسی جلوگیری کنید که در این صورت ، دسترسی کاربر برای همیشه به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره ۱۳) در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین آن را در قسمت تماس با ما ارسال کنید.